2011. május 4., szerda

Tárkonyos csirkeraguleves

Nagyon finom levest találtam a neten keresgélve, itt. Én eddig a tárkonyt nem használtam a fűszereim közül, így hát eljött az ideje...pikáns és nekem kifejezetten ízlik ez a leves. Hozzávalók: csirkemell sárgarépa fehérrépa tárkony tejszín citromlé vöröshagyma petrezselyem olaj Azért nem írtam mennyiségeket, mert ízlés szerint, ki mennyit szeretne bele... A csirkemellet felkockázzuk, és kevés olajon fehéredésig pirítjuk. A répákat meghámozzuk és feldaraboljuk. A vöröshagymát hámozás után egészben adjuk a levesbe. A húshoz adva ezeket vízzel felengedjük, fűszerezzük a tárkonnyal, és a petrezselyemmel, felforraljuk, majd lassú tűzön készre főzzük. A tárkonnyal nem kell spórolni!.. A végén hozzáadjuk a tejszínt és a tűzről levéve a citromlével pikánssá tesszük. Mint a húslevesek általában ez is forrón az igazi. Egyszerű, gyors.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése