2010. június 11., péntek

Baconos sajtos "csirkemellalagút"

Ezt a mutatós finomságot a mindmegettén találtam. Ujjnyi vastagon szeletelve paradicsom salátával tálalva...nyami...

 Baconos sajtos "csirkemellalagút"

 Hozzávalók:
szeletelt bacon őzgerincforma kibéleléséhez
kb. 80 dkg csirkemell
2 tojás
2 doboz tejföl
3 ek. liszt
10-10 dkg trapista sajt és füstölt sajt
1 fej fokhagyma
só, bors

A csirkemellet felkockáztam, megsóztam, borsoztam. A tojásokat, tejfölt, lisztet, reszelt sajtokat összekevertem, fokhagymát belenyomtam. Ezt a masszát a csirkemellel összeforgattam. Egy őzgerinc formát baconcsíkokkal jó szorosan kibéleltem, úgy , hogy a szélei lelógjanak. A csirkés masszát beleborítottam, a szalonna végeket ráhajtottam, fóliával letakarva mehetett a sütőbe. 180 fokon 40 percig sütöttem. Fóliát levéve még 5-10 percet sütöttem. Kiborítottam egy tepsire, és még kb. 10 percig pirítottam a tetejét is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése