2011. február 26., szombat

Az a bizonyos szalag...farsang és a fánkja..

Az a bizonyos szalag....hát igen...fánk szalag nélkül is lehet finom..de az "igazi" farsangi fánk az csakis szalaggal érvényes:) Sokat kísérleteztem a fánk sütés terén...a szakácskönyvek szerint, a szalag akkor képződik, mikor a sütésnél fedővel lefedjük a fánkot...Hát nem tudom...én így teszek a biztonság kedvéért...de csak sok év után sikerült ilyenre..pedig mindig becsületesen raktam rá a fedőt...Volt úgy, hogy semmi, de semmi szalag nem képződött, de ízre nagyon finom volt. Nagymamám, akinek pehelykönnyű, arany sárga, SZALAGOS fánkjai vannak, azt mondta, hogy van úgy, hogy nem használ fedőt!!! és mégis a szalag ott van...Sz'al nem értem.. Idén is a jól bevált fánk receptemet használtam és most sem maradt el a szalag róla:))) Igaz, hogy a gyerekeim nem is kérték ezt rajtam még sohasem számon, ahogy most sem...csak ették ..ették..ették...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése