2009. november 19., csütörtök

Cékla, mint fasírt..

Szeretjük a céklát, főleg savanyúként fogyasztottuk eddig..Aztán csináltam belőle csokis sütit, ami nagyon ízlett mindenkinek a családban. Ma fasírtot készítettem belőle, ami szintén bejött nekem is és a gyerekeknek is, talán a cékla édeskés íze miatt...
Cékla fasírt
Hozzávalók:
2 zsemle
pici tej
1 tojás
2 közepes cékla
2 ek. liszt
zsemlemorzsa
A zsemléket pici tejben megáztattam, kinyomkodtam, majd összekevertem a tojással, sóval. A céklát hámozás után géppel aprítottam, de nagylyukú reszelőn is lehet reszelni. Ezt is belekevertem a masszába, majd kb. 2 ek. lisztet tettem hozzá, hogy formázható legyen. A fasírtgolyókat zsemlemorzsába hempergettem és bő olajban kisütöttem, papírtörlőre tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése