2010. január 17., vasárnap

7 éves lett a lányom!!!

Lánykám 7 éves lett!!! Emeletes torta volt a kívánsága:) A teteje anyukám kedvence, diós torta, az alja lányom kedvence csokis-meggyes torta. A nagyobb 6 tojásos piskótából készült, 1 ek. kakaópor hozzáadásával, a kisebb 3 tojásos piskóta tészta 1 ek. darált dió hozzáadásával. CSokis krém

5 dl tejjel csokoládé pudingot főztem, 5 dkg olvasztott csokoládét belekevertem, majd hozzátettem 25 dkg mascarpone krémet, porcukorral ízesítettem nem túl édesre.

Ezzel megkentem a 3-ba vágott tortát, rétegenként meggyet tettem rá, oldalát is bevontam a krémmel, a tetére olvasztott fehércsokoládé került.

Diós krém

3 dl tej és 6 ek. lisztet összefőztem, ehhez tettem 20 dkg darált diót, 25 dkg mascarpone krémet és ízlés szerint porcukrot./rum is kellene hozzá, de a gyerektortába nem tettem../

Ezzel a krémmel megkentem a 3-ba vágott tortát és be vontam vele, tetejére darált diót szórtam.

A csokis-meggyes torta egy nappal előbb elkészült és pihent egy éjszakát, majd reggel megcsináltam a diósat, az pihent délutánig, és az ünneplés előtt fél órával párosítottam őket:)

Nem cukrászati példány, de anyakészítette, ami a fontos:)

6 megjegyzés:

  1. Küldtem neked valamit:)
    http://azotthonizei.blogspot.com/2010/01/kreativ-blogger-dij.html

    VálaszTörlés
  2. Nea, köszönöm szépen, igyekszem eleget tenni a szabályoknak, csak mostanában nem volt időm gép elé ülni, majd..
    üdv Esper

    VálaszTörlés
  3. Andi, ellátogattam az oldaladra, ne haragudj de kicsit béna vagyok lehet, nem találtam amit NEkem irtál, bocs. Segits kérlek! Köszönöm. Üdv Esper

    VálaszTörlés
  4. www.csakiskedvtelesbol.com
    vagy az oldalamon a: csakis keddvtelésből
    Én is a kreatív díjat adom neked!!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Andi! megtaláltam!!! heuréka!!:) Köszönöm szépen!!!
    üdv Esper

    VálaszTörlés