2010. január 18., hétfő

Kenyér-kipróbáltam-finom!

Kipróbáltam kész kenyérliszt keveréket, melyhez csak langyos víz hozzáadása szükséges. A fehér kenyér izlett legjobban a családnak, a rozskenyéret kissé savanykássága miatt csak én fogyasztottam, így a fehér kenyér maradt a favorit, mert a magos variációkat ki sem próbáltam , tudván, hogy a gyerekek azt kipiszkálnák. Érdekes, mert azokat a magokat , melyeket kenyérbe tesznek , önmagában viszont szeretik és eszik is rendszeresen..hát ezt kiérti?.. Ezt a kenyeret 300 ml langyos viz és 50 dkg kész kenyérliszt keverékkel készítettem, amit nálam mindig a kenyérsütőgép dagaszt és keleszt, én pedig formázom és gőzös sütőben sütöm, ahogy a többi kenyeremnél is. 55 perc sütés után hideg vizzel átkenem és rácson pihentetem. Ropogós héj és puha belső ..nyami..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése