2010. január 18., hétfő

Kreatív blogger díj!

Megleptek kreatív blogger díjjal engem is..:)
A díjat tovább kell adni és a szabályok a következők:
1. meg kell köszönni a díjat annak aki gondolt rám és küldte,
2. a logót ki kell tenni a blogomba,
3. be kell linkelni azt akitől kaptam,
4. írni kell magamról 7 dolgot,
5. tovább kell adni a kitüntetést 7 blogtársamnak,
6. be kell linkelnem őket,
7. megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.
Tehát 7 dolog rólam:)
1.gyerekkoromban is szerettem a konyhában lenni, de sütni jobban kedveltem , mint főzni, ez most is így van..
2.próbálok eleget tenni az egészséges étkezés szabályainak..és amit csak lehet idehaza előállítani
3.kedvenc helyeim a hangulatos kávézók és a könyvtárak
4.szeretnék 2-3 nyelven folyékonyan kommunikálni..sajna ez csak álom..
5.jelenleg életem középpontját a gyerekeim képezik,élvezem ezt a feladatot
6.folyton hawaii-ra vágyom..főleg ha a nap végén kifáradtam..
7.kedvencem a mosogatógép:)
Következzen 7 bloggertársam, kiknek szeretném tovább adni a díjat:

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen Esper, nagyon kedves Tőled, megtisztelsz vele!
    Ha nem haragszol, most ezt nem továbbítom, mert már kétszer is továbbadtam.. :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen Esper, aranyos vagy!!
    Off: nálam is 3 gyerkőc van, csak szerintem nagyobbak, mint nálad....

    VálaszTörlés
  3. Kedves Esper!
    Hálás köszönet a díjért! Kedves Tőled!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Esper!

    Nagyon szépen köszönöm, kedves vagy!
    gesztenye

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon köszönöm, kedves vagy!

    VálaszTörlés